گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری را بیشتر بشناسیم !
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

1- تشریح گرایش :

دوره كارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری به منظور آشنایی با علوم و فنون اداره صنایع با تأكید بر كاربرد روشهای كمی و نظام‌گرا در اداره امور صنعتی تدوین گشته است. از آنجا كه روشهای مورد استفاده در این دوره در آموزش تجزیه و تحلیل مسائل مهندسی نیز كاربردیست، دانش‌آموختگان دوره‌های كارشناسی فنی و مهندسی به ‌دلیل آگاهی داشتن از دانش مهندسی برای فراگیری دروس دوره مزبور نیز آمادگی كافی را خواهند داشت تا با دانش مكفی بتوانند در مشاغل مدیریتی مشغول بكار شوند. مدیریت سیستم و بهره‌وری در حسن اداره و موفقیت صنایع و توسعه صنعتی كشور نقش كلیدی دارد. تلفیق احسن عوامل انسانی و فیزیكی در جهت تحقق هدفهای تعیین شده و كسب بیشترین نتیجه، در چهارچوب فعالیتهای مدیریت است. اهمیت این نقش سبب گشته است كه دانش و فنون مدیریت سیستم و بهره‌وری توسعه فراوانی یابد. با پیچیده شدن و گسترش سازمانهای صنعتی و پیشرفت علوم و فنون مدیریت، سیستم و بهره‌وری، مدیران صنایع باید علاوه بر اطلاعات مهندسی از دانش مدیریت نیز برخوردار باشند. دانش آموختگان دوره كارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری، می‌توانند در زمینه‌های زیر فعالیت نمایند:

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

معرفی رشته شیمی و گرایش ها و...

دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی همچون پل رابطی است كه دوره كارشناسی و دكترای این رشته به هم متصل می‌كند. در این دوره دانشجویان با گذراندن سطوح پیشرفته دروس دوره كارشناسی، از طرفی با جزئیات مباحث علمی دوره كارشناسی همچون مكانیك سیالات، ترمودینامیك، انتقال حرارت و ... آشنا گردیده و از طرف دیگر به صورت مقدماتی با كلیات مباحث دوره دكتری آشنا می‌شوند.


دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی عموماً شامل 33 واحد درسی در چهار نیم‌سال تحصیلی است كه از این تعداد 6 یا 8 واحد آن به پروژه كارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد (بسته به نظری یا عملی بودن پروژه). این دوره گرایش‌های متنوعی را شامل می‌شود كه هر گرایش دروس تخصصی مربوط به خود را دارد. به طور متوسط 15 واحد از دروس كارشناسی ارشد به دروس تخصصی اختصاص دارد و سایر واحدها مربوط به دروسی است كه بین تعدادی از گرایش‌ها مشترك می‌باشد. در ادامه به طور مختصر با تعدای از گرایش‌های دوره كارشناسی ارشد مهندسی شیمی كه برگرفته از برنامه آموزشی دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد، آشنا می‌شویم

 حتما ادامه مطلب رو بخونید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

در معرفی رشته های دانشگاهی.خصوصا در مقطع کارشناسی ارشد امروز معرفی رشته مهندسی فناوری اطلاعات را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

رشته مهندسی فناوری اطلاعات یكی از جدیدترین رشته های دانشگاهی در ایران است. این رشته در سال 81 مورد پذیرش وزارت علوم قرار گرفت و تا به حال در سال های تحصیلی 81-82 و 82-83 این رشته ارائه شده است.

كارشناسی ارشد این رشته نیز از همان سال شروع به پذیرش دانشجو كرده است. در ادامه با توجه به آغاز ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد به معرفی دروس این رشته می پردازیم و ضرایب و گرایش های كارشناسی ارشد این رشته را بررسی می كنیم

كارشناسی:

دروس این مقطع بسیار شبیه به دروس رشته كامپیوتر است و تقریبا دروس اصلی آن با دروس گرایش نرم افزار مهندسی كامپیوتر یكسان است ولی دروس تخصصی و اختیاری آن تقریبا به طور كامل با آن متفاوت است. مجموع واحد هایی كه دانشجو برای اخذ مدرك لیسانس باید بگذراند 149 واحد است.

مطالب بیشتر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

                                   

 

در معرفی رشته های دانشگاهی www.mjdkh.loxblog.com تصمیم گرفته ایم از رشته

آی.سی.تی شروع کنیم.که به معرفی رشته وگرایش ها و... اشاره دارد.

**موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز****mjdkh.loxblog.com**

شما در ادامه مطلب میتوانید مطلب بیشتری را مطالعه فرمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:معرفی رشته ها,آی سی,تی,
ارسال توسط احسان رحمانی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 618
بازدید کل : 37631
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket